ماهم به عذرخواهی رییس جمهور نقدداریم ولی هیچکس نباید به منتخب مردم توهین کنه .درک فضای مجازی اولین قدم کنشگری هست .من به توهین شمابه رییس جمهور اعتراض دارم .
@S1_Ebrahimi8 March 2026Replying toماهم به عذرخواهی رییس جمهور نقدداریم ولی هیچکس نباید به منتخب مردم توهین کنه .درک فضای مجازی اولین قدم کنشگری هست .من به توهین شمابه رییس جمهور اعتراض دارم .