بلد نشدم هنوز از دور دوست داشتنت را ، وتو چه می دانی در تک تک ثانیه های عمرم انتظار دیدنت را به هر عنوان داشتن یعنی چه ؛ اینکه این عمر بدونه تو ودور از تو سر می شود وحتی نمی توانم به اندازه ی مأمور پست یا بنزین یا همکار ویاهمسایه تو را ببینم چقدر عذابم می دهد