رهبر قاطعانه فرمودند صلح تحمیلی را نمیپذیریم.
@Ali_Saeed24 June 2025Replying toما مطیع رهبریم و اطاعت از رهبری با فریاد نه به صلح تحمیلی محقق میشودالان باید به خیابانهاریخته و شعار نه به صلح تحمیلی مرگ بر منافق مرگ بر سازشکار سر دهیم
@Engalireza24 June 2025Replying toرهبری طی همین ده روزه دوبار پیام صریح دادن که #صلح_تحمیلی رو نمیپذیریماگر قرار بر اعلام آتش بس بود چرا پیامی از رهبری یا نیروهای نظامی منتشر نمیشه ؟مگه عباس عراقچی سخنگوی نظامه ؟#توطئه شاخ و دم نداره
@najm_alsagheb24 June 2025Replying toاگر کلامتان را قبول دارید رهبر حرفشان را زدند چطور هر وقت ایشان حرفشان را میگویند و موقع عمل باز یادتون میره و باز میگوید رهبر؟!مگر اقا نگفت صلح تحمیلی ممنوع!حالا باز منتظر چه هستید؟!
@T_azadeh24 June 2025Replying toسلام و احترام. فرمایش شما متین.... اما در صفین هم حرف آخر را امیرالمؤمنین زدن... کجا زیر شمشیر سپاه به اصطلاح خودی.....
@user1742269984424 June 2025Replying toامر ولی امر نه به صلح اجباری بوده وقتی غربگداها حکمیت بخواهند ولی آنرا میپذیرد ما در پیاده کردن دستور ولی کجای کاریم
@Roozan24 June 2025Replying toموضع حضرت آقا صریح و روشن است. تا زمانی که دستور جدید ندادند، تکلیف ایستادگی برای تحقق منویات ایشان است.#نه_به_صلح_تحمیلی
@user17507514852824 June 2025Replying toاین صلح در صورتی برای من قابل قبول است که واقعا نظر رهبری باشد نه مانند قضیه مذاکره که حرف رهبری نادیده گرفته شد که اگر مانند قضیه مذاکره باشد دوباره ایران از ایرانیان خورد
@S_rezvan24 June 2025Replying toما از این لحظات سخت عبور خواهیم کرد؛ نه با ترس بلکه با شجاعت! #روایت_صادق#جنگ