می دونید چرا در روز تعطیل که هیچ معامله ی فیزیکی و ... انجام نمیشه نرخ دلار از ۹۰ تومان عبور کرد ؟ چون صاحبان دولتی و خصولتی دلار صاحبان کانالهای تلگرامی قیمت گذاری دلار و کامودیتی ها( کالاهای پایه) در کشور هستند . جالب اینکه بورس کالا که یک شرکت خصوصیست هم شده ابزار دولت برای ضریب دادن به قیمتها!
07:37 - 9 February 2025



1 Reply

Profile picture of ‌محمد تقی رادمان‌
@Radman_mt9 February 2025
!پ ن ؛ بارها در دولت شهید رئیسی این دولتی های پشت کانالهای تلگرامی را در کانال خودم رسوا کردم . تنها اتفاقی که افتاد از ایمیدرو به ملی مس کوچ کردند و کانال تلگرامی فوق همچنان فعال است !!! بیشتر توضیح بدم؟!😁یا خودتون رو به خواب زدید نهادهای 🤐 نظارتی؟؟