!پ ن ؛ بارها در دولت شهید رئیسی این دولتی های پشت کانالهای تلگرامی را در کانال خودم رسوا کردم . تنها اتفاقی که افتاد از ایمیدرو به ملی مس کوچ کردند و کانال تلگرامی فوق همچنان فعال است !!! بیشتر توضیح بدم؟!😁یا خودتون رو به خواب زدید نهادهای 🤐 نظارتی؟؟