@S_Amr_Ali26 April 2026Replying toیه سوالچطور میشه از تسنیم و مشرق شکایت کرد؟شما غلط کردی که به شروط رهبر عزیزمون میگی #لوبیای_سحرآمیز. اگه قرار نیست با اینا برخورد بشه، #اینترنت رو چرا باز نمیکنید :)
@Majlesban26 April 2026Replying toعقل وفاقی حکم میکنه که به اون دسته از انقلابیون و مردمی که مخالف آتشبس و مذاکره هستند برچسب خوارج بزنه!در حالی که خوارج کسایی بودن که وسط جنگ، مذاکره و پایان جنگ رو به امام تحمیل کردند:)این بی خردها به شروط امام جامعه هم میگن لوبیای سحرآمیز!!!
@Nobat26 April 2026Replying toدر ایران ما تندرو و میانهرو وجود ندارد؛ همه ما «ایرانی» و «انقلابی» هستیم...اگر اختلاف نظر سیاسی هم داشته باشیم بین خودمون حل میکنیم ؛ ما ایرانیها همه ید واحده هستیم که با مشت بر دهان دشمنان،منافقین و یاوه گویان خواهیم کوبید.#مذاکره #آتش_بس @Sabeti @Kamranghazanfari
@Notron_ir26 April 2026Replying toتنها و بهترین دلیل قانعکننده برای ساختن #بمب_اتم، وجود بمب اتم در دست #دشمنان است.@Bazargan_irShow this thread
@z_a270626 April 2026Replying to🔴 الان یکی از بزرگترین مشکلاتی که داریم اختلافات زمان انتخابات هست.❌ واقعا دشمن موفق ترین کاری که تونسته در سال های اخیر علیه انقلاب انجام بده اختلاف افکنی بین مذهبی ها بود اونم در قضیه انتخابات اخیر.🔺 ماجرا از اینجا شروع شد که اون بنده خدایی که رئیس یک قوه بود اومد خواست بشه رئیس یه قوه دیگهShow this thread
@SayeSiahi26 April 2026Replying toخیلی وقته اینو میگیم که حواستون باشه مردم عزیز،خداروشکر دومینه وار داره گفته میشه وخوبه که این موضوع اونقدر گفته بشه که هدف اصلی بین این هیاهوها و شور و هیجانات گم نشه،چون چندی قبل خیلی داشت به بیراهه میرفت،اما خداروشکر کم کم مردم دارن مطالبه میکنندhttps://virasty.com/SayeSiahi/1776427750744676639‼️چقدرگفتم مواظب باشیدباچندتاشعار،مداحی،آهنگحماسی ونمایش های نظامی درخیابان و... سرگرمتون نکنند،که بخواهند شور و هیجاناتتون روخالی کنندوبعد با صدجور توضیح وتوجیه،سر میز #مذاکره بروند.⚠️گفتم نگذارید ونگذاریم که شور بر شعور غالب شود‼️چون که شور گذراستاما شعور میماند وانسان و جامعه را میسازد✅Show this thread
@user17581980581526 April 2026Replying to✴️خطاب به خبرگزاری تسنیم‼️✅شروط رهبر معظم انقلاب؛ توهمات و تخیلات شما نیستکه انرا 🔻لوبیای سحر امیز🔻 بنامید
@Karim_Khan26 April 2026Replying toچرا باید به اصل بچسبیم؟اصل هم همان #شروط_ده_گانه ای است که شورای امنیت ملی عنوان کرده و در تجمعات شبانه محکم و قاطع آن را مطالبه کنیم؟بخاطر اینکه کمکم به همین شروط که کف خواستههای ملت است را هم به عنوان «لوبیای سحر آمیز» جا نزنند!!Show this thread
@Mojtaba32126 April 2026Replying toفروشگاه پلی (play store) در اندروید باز کنید تا برنامه ها مانند دیپسیک دانلود کنیم. از مایکت و بازار که دانلود میکنیم، میگه باید به فروشگاه پلی هم وصل بشه تا کار کنه.مقداری از برنامه های موجود در اندروید و اپل استفاده کنید تا متوجه بشید با رفع Google.com خیلی از زیرمجموعه ها کار نمیکنند
@user17753262738026 April 2026Replying toکشورو تو سایه جنگ و مذاکره نگه داشتنازنور گرونی ، وضعیت اینترنت ، نارضایتی مردم از وضع موجودهمچنان دنبال مذاکرهاوناهم مثل قبل دنبال تجهیز شدنادامه بدید ببینیم تهش چی میشه
@user17317685564126 April 2026Replying toآقای رسایی قیمت بین المللی نفت که گران بشه روی تورم داخل نیز اثر خواهد گذاشت لطفا پیشنهاد بدیدحالا که عوارض تنگه هرمز به ریال دریافت خواهد شد قوانینی که قیمت محصولات پتروشیمی برای فروش به داخل با قیمت دلار و قیمت نفت فوب خلیج فارس محاسبه میشه را اصلاح کنند.تا این تورم خود خواسته از بین برود
@velayat6826 April 2026Replying toامشبمیدان انقلاب⬅️بجای خونخواهیِ امامِ شهید و دیگرشهدا⛔️اجرای نمایش❗️باحضور زنِ کت_شلواری‼️🔵موضوعِ کارناوال هرچه میخواهدباشد؛شایسته نیست اینجور موارد❌️🔴گفته بودند خیابان نبایدبه نمایش وفستیوال تبدیل شود🟢دلایلش واضح بودلابدازفرداخوانندگی هم خواهندکرد🤦♀️#انتقام#آتش_بس_ممنوع…Show more
@velayat6826 April 2026Replying to🟢حال و هوای خاص و متفاوت تجمع مقابل وزارت امورخارجه⚪️میقات پابرهنگان...🔴این تجمع با همهتجمعاتی که دیدهام فرق دارد...🟠خبری از سخنرانیهای سفارشی نیست،هر سخنران یا شخص معروفی هم میآید،دلی میآید...#تنگه_احد_وزارت_خارجه#آتش_بس_ممنوع#مذاکره_ممنوع@IRIMFAShow this thread
@velayat6826 April 2026Replying to🚨چرا جلوتر از ولی میروید!⁉️⚪️می پرسن از شما که آقا سربازید؟ سرباز ولایتید؟🟢شما میگید آره⬅️آقای قاسمی چرا افراطی هستی انقدر⁉️جلوتر از آقا میرید‼️چرا جلوتر از آقا⁉️🔵باید پشت آقا باشیم...‼️❌️ببینید و بشنوید و منتشرکنید#لبیک_یا_خامنه_ای…Show more3 MB
@velayat6826 April 2026Replying to🚨این لات بازیها درتجمعات یعنی چی⁉️🟣این جماعت با مغیره محشورنشن خیلیه⬅️پیام یکی از خوهرای انقلابی:دیشب ازته دلم آه کشیدم ازدست این جماعت غرب پرست.چندشب هست که میدان انقلاب تهران به پلاکارت هایی که میبریم گیر میدن که جلو چشم میگیره نیارین.بخدا مَرده که ازعوامل برنامه هست چشماشو گردکردتهدیدم کردShow this thread