وقتی هر فردی وارد میشه در ریاست قوه مجریه، میدونه که همه کاره هستشاگر اینطور که شما میفرمایید یعنی دولتهای قبل هر کاری کرده باشند بقیه دولتها همونجور فقط ادامه میدهند،اینجوریه!مگه مسیری که اوایل دولت احمدی نژاد رفت مسیر دولت خاتمی بود! یا بقیه دولتهافرمایشات حاج اقا درسته دقت باید بشه

