ایستادم ؛ اما دلم با دنیا نیست !
31 MB

مینا بیگدلی Replied
مینا بیگدلی Replied
@Rastin140216 June 2026Replying toاقای ابهری ماهم همینطور،من دیروز بعد از شنیدن توافق غم عجیبی تو دلم نشست بیشتر از قبل دلم رهبرم رو خواست،چقدر اشک ریختمولی از شماهم میخوام خودتون رو برای پیش برد اهداف انقلابی اقا پر انرژی نگه دارید ما به امثال شما نیاز داریم دلمون قرص میشه
Replied@pooyanabhari12 June 2026ما چرا عاشق جمهوری اسلامی هستیم ؟چون بهمون عزت داده ، چون پرچممونو بالا نگهمیداره ،چون تمامیت ارضیمونو حفظ کرده ،چون موشکیمونو کرده جزو قویتیرنهای دنیا ، چون تو هسته ای اینهمه پیشرفت کرده ،چون سالها یه رهبر با تدبیر داشتیم ،چون به احدی در دنیا باج ندادیم ،چون برعکس کشورهای دیگه استقلالمون حف…Show more
@Rastin140212 June 2026Replying toدر ضمن ما که میدونیم کشورمون چه کشوریه،عاشق ذره ذره خاکشیم،میدونیم رهبر شهیدمون اقاجانمون چه عزتی به ما و کشور و همه دادن،ولی این دولتیا هر چی خلاف کارای اقاس انجام دادن و میدن
@Rastin140212 June 2026Replying toما به رهبرمون اعتماد داریم به دولتیا نداریم،مگه شروط رهبر رو دارن اجرا میکنن که شما میگین،همه چیز رو که قبلا به گردن رهبر شهیدمون انداختن،حالام میخوان به اقامون ببندنتو رو خدا شما دیگه اینجور نگید که ادم دل سرد میشه ب خیلی چیزا،به ابراز علاقه های شما به رهبرمونشما دیگه دلسردمون نکنید
مینا بیگدلی Replied
مینا بیگدلی Replied
@pooyanabhari8 May 2026امارات بزرگترین اشتباهشو در طول تاریخش مرتکب شد ؛به این دلیل که الان تبدیل به زمینِ جنگِ ایران و آمریکا میشه و چیزی ازش باقی نخواهد ماند .