خداوند از شما راضی باشه سید جانیاعلی
@Samaneghadiri137117 June 2026Replying toاگه فقط نصف این مسئولیت پذیری شمارو اون عده از مسئولان بی کفایت داشتن ممکلت تو این شرایط نبود ننگ بهشون
@Reihan682017 June 2026Replying toماهایی که انقلابی بودیم اگر بخواییم عاقبت به خیر بشیم باید دعا کنیم زودتر شهید شیم چون این دنیا جای بدی خدا کنه تو همین راه بمیریم من که بعد از شهادت آقامون خیلی میترسم ازایران 😔
@Haddii17 June 2026Replying to andلطفاً صدای دانش آموزان یازدهمی را بشنوید#مثبت_شدن_دائمی_تاثیر_معدل_پایه_یازدهم#ای_که_دستت_میرسد_کاری_بکن#عدالت_آموزشی#برکناری_دبیر_شورای_عالی_انقلاب_فرهنگی#صدای_دانش_آموزان_باشیدhttps://virasty.com/AR3872/1781467926861058167طرحی که توسط نماینده مجلس آقای علیرضا زندیان در مورد امتحانات نهایی دانش آموزان پایه یازدهم مطرح شدهباتوجه به متنی که میبینید خیلی واضح نوشته شده است که وزیر آپ و شورا در حال بیتوجهی به دانش آموزان پایه یازدهم هستند آقای خسروپناه دوهفته پیش در مصاحبه ای گفتند که تأثیر پایه یازدهم باید برای سالShow this thread
@user17764442053817 June 2026Replying toدرپناه خدا باشید..دنیای بعدحضرت آقا خیلی ترسناکه..خدا دلتون آرام کنه..دل همه امون😔
@user17815856585517 June 2026Replying toنمیدونم چرا نمیتونم نظرات رو بخونم ... نظرات رو اگر رو حالت مخفیه .. از حالت مخفی دربیارین ببینیم نظر جمع چیه..اینجور وقتها ما اصفانیا میگیموخی خوددا زفت کن .. وخی زفت خودتا بگیر... همینهر چند ک دنیا بعد آقام سیدعلی جانم بی فایده اس ارزش موندن نداره ولی اینها زمینه ساز ظهوره پس با دلی پر امید
@user17815856585517 June 2026Replying toو با تکیه بر وعده ی اقا جانمون بر اینکه بزودی ایران طعم پیروزی رو خواهد چشید ... صبوری کن صبوووری...عا وخی خوددا زفت کن🫠🫠🫠🫠🫠
Replying toدوستان تو نظرات ارزوی شهادت دارن.ولی ارزو نکنید.اگه قرار باشه همه ادمای خوب شهید بشن پس کی بمونه جامعه رو حمایت کنه و اروم کنه.اونموقع جامعه پر از ادمای فرصت طلب و سودجو میشه.پس عزیزان به حضور شما در کمک کردن به اطرافیان و همسایه و جامعه خیلی نیازه حتی به لبخندتون به انرژی مثبتتون به ایمانتون
Replying toامشب دوستی باهام تماس گرفت و بهم هشدار داد که دیگه برای تجمعات نرو،دستور دادن برای دستگیری شعار دهندگان و حتی حق تیر دادن هر کسی شعار بده باهاش برخورد میکنن،میگفت ما تو محلمون دیگه تجمعات برگزار نمیشه،اینو اینجا گفتم که لطفا این موارد رو پیگیری کنید مبادا با این شایعات خیابانها خالی بشه
@softwar7dReplying toمگر قرار نبود راجب مسئله هستهای مذاکره نشود،تنگه هرمز برای ۶۰ روز رایگان؟ذخایرشون پر کنند دوباره حمله کنند،مین زدایی کنیم راحتتر حمله کنند؟ اینها که نه از خلیج فارس رفتن نه اسرائیل آتش بس کرده.سازمان انرژی اتمی جاسوس بیاد ایران آمار جاهای نزده رو پیدا کنه؟ایران کی در امور داخلی آمریکا دخالت کرده؟
@softwar7dReplying toمردم باید برخاست:بدون بی احترامی و نام بردن از شخصی، در خیابانها اعتراض می کنيم، میدونید که نقشه کشیدند بعد تشييع پیکر امام شهيد،تجمعات جمع کنند.تنگه هرمز جز آب های بین المللی نیست.
@softwar7dReplying toتوروخدا اجازه ندهيد این تفاهم نامه ننگین امضا شود، مگر قرار نبود مدیریت تنگه هرمز با خودمان باشد،با حذف مین گذاری دشمنان راحت تر نفوذ می کنند. ۶۰ روز میدونید چقدر به نفع دشمنه، همانطور که آتش بس یهویی شان باعث محاصره و حمله به زیرساخت های جنوب ایران شد.
@Fn3135dReplying toسلام آقای ابهری شما که راه بلدید درمورد لبنان راه یادمون بدید وقتی که لبنان بمباران میشه انگار یک تیکه از ایران و خونه ما داره بم میخوره بچه های معصوم لبنان انگار بچه های خودم هستند آنقدر که غصه خوردم که نمیفهمم روزها رو چطوری میگذرونم