1d
آقایان تیم مذاکره‌کننده!مگر رهبر و شهدای ما بارها نفرمودند «به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستم»؟ حال که با قاتلِ قائد امت، حاج قاسم عزیز و شهدای مظلوممان پای میز نشسته‌اید، لااقل شأنیت و عزت ایران را حفظ کنید.شروط قطعی رهبری باید بی‌کم‌وکاست اجرا شود؛ کاری نکنید که کاسه صبر ملت لبریز شود و مردم مج…Show more
لبیک یا خامنه ای
13:29 - 25 June 2026

1 Reactions
319 Views