دکتر شریعتی؛آمریکا این است همان جاهلیت عرب#رهبر_شهید
2 MB
@abaranipmn10hReplying to andand🔴خبر صحیح همان خبر آمریکاست 🔥 #فتنه_مسؤلان تسلیم #ایران است 🔥.کودتای #قالیباف و #پزشکیان 🔥در مقابل #قانون_اساسی وسکوت اژه ای @ejeii در برابر قانون شکنان، کودتای #سران_قوا است،در شعام🔥فرصت انتخاب نیست✊✅نظاميان #جانفدا تحت امر #رهبر🇮🇷امور رابدست بگیرند.گوش بفرمان توییم،خامنهای
@afaf_mag10hReplying to andandدر حالی که مردم در خیابان هستند و امنیت خیابان را تأمین میکنند مسؤولان در حال امضای تفاهمنامه و توافقنامههای ننگین بر علیه همین مردم هستند.
Replying to andandکودتا اتفاق افتاده، الان دارن برنانه را طوری پیش میبرن که ولی فقیه را از دور قدرت خارج کنند، تنها عامل بازدارنده مقابل این قوم سفیانی صفت، مردم مبعوث شده هست
Replying to andandوقتی توی انتخابات ریاست جمهوری این پیر خرفت خائن میگفت با آمریکا مذاکره میکنم منظورش رو رساند که با هر شرایطی. بشکنه اون قلمی که اینو تایید کرد و بهش رای داد.
Replying to andandببخشید حرف شما مثل اینه که بگید حالا که پریدید تو استخر پر از گل و لجن مواظب باشید کثیف نشید!
Replying to andandرهبری خودشون حی و حاضر و ناظر هستن. تو نمیخاد ادای سخنگوی رهبری رو دربیاری!
@JH13598hReplying to andandاصولا وظیفه اصلاح طلب و اصولگرا و وفاقی بردن عزت ایرانه خیانته بیشرفیه رهبر کیه مگه به رهبر شهیداعتنا کردند در این مذاکرات اقتدار ایران را فروختند تنگه باز شد و باید غذا از آمریکا وارد کنیم اولین ملتی هستیم که رهبر خودرا با گندم و ذرت فروختیم حداقل مردم کوفه امامشان را با طلا و نقره فروختند
Replying to andandدعوت به اختشاش می کنی؟ اعتراض داری محوز بگیر اول
Replying to andandمرگ بر مذاکره کنندگان وطن فروش ، مرگ بر آمریکا
@usertt8hReplying to andandتیم مذاکره کنند درحال کودتا هستند و به هیچ احدی پاسخ گو نیستندجلوی رهبر واستادن چه برسه به مردم
Replying to andandاین جماعت الاغ سالهاست از ولی فقیه عبور کردن
Replying to andandبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ#حسینیه_ی_قلمبا کاروان نور #وامحمداهبرای آن ساعات که تاریخ از حرکت ایستاد از مجموعه ی محرم امر محال ماندنبه قلم: فتحعلی علوی سوقمطلع:سکوت مسلحدر آن بیابانکه حتی باد هم از عبور میترسید…Show moreShow this thread
Replying to andandبیماری مزمن لیبرال های غرب پرست اینه که زیادی به استکبار خوشبین و امیدوارن! زمان برجام فریدون چنان شیفته مذاکرات و مصر بر معاهده بود که سخنان و ایرادات منتقدین رو با توهین و تحقیر پاسخ می داد و با ذوق زدگی ابلهانه تعهداتش رو به سرعت انجام داد! اصرار مفرط بر توافق موجب جری شدن دشمن میشه!
Replying to andandچطور تشخیص دادند که تاریخ مصرف صحبت های حکیمانه رهبر شهید گذشته؟از دولت که توقعی نیست اما قالیبافی که دوستی سردار سلیمانی را یدک می کشد ،با شهادت امام شهید سردمدار شد یا به بقول رسانه های حامی اشان «رهبر هئیت مذاکره کننده»؟بلند پروازی اتان ،عاقبت بخیری ندارد.