1d
اوج حقارت این تیم مذاکره کننده کسانی هستند که میگویند اگر گندم آمریکا خوب باشد اشکال ندارد بخریم .جهالت تا کجا ؟؟آمریکا که با موشک ۱۶۸ نوگل مدرسه میناب را پرپر کرد و دشمن خونی ملت ایران هست را چطور میخواین محصولات مهم غذایی را ازش خریداری کنید ، شما غربزده ها حداقل از تاریخ عبرت بگیرید ، آمریکایی…Show more
مرگ بر مسوولین بی بصیرت....مرگ بر مسوولین غرب زده....مرگ بر مسوولین وا داده....مرگ بر مسوولین بزدل....مرگ بر وطن فروش خائن
15:26 - 4 تیر 1405

1 Reactions
72 Views