زن چرا ازدواج کند، چرا بچه بیاره، چرا خانه داری کنه، چرا خانوم خونه باشد زن باید برای درآمد بیشتر آقایون به کارگر واکس پولیشی تبدیل شود، ظلمی که اینا با شعار آزادی به زنان میکنند از ظلم طالبان به زنان بدتر است.
@Yaminsadr25 July 2023Replying to andبحث اینه که یه خانم غیر خانه داری استعدادهای دیگه ای هم داره تکلیف اونا چی میشه؟البته که من با واکس زدن و کارمندی خانمها موافق نیستم