14 July 2023
زن چرا ازدواج کند، چرا بچه بیاره، چرا خانه داری کنه، چرا خانوم خونه باشد زن باید برای درآمد بیشتر آقایون به کارگر واکس پولیشی تبدیل شود، ظلمی که اینا با شعار آزادی به زنان میکنند از ظلم طالبان به زنان بدتر است.
اینا میشن آینه عبرت، خانوما هیچی مهم تر از مادری برای یک زن نیست، چرا باید ظرفیت های خدادادی خودمونو بذاریم کنار بریم کار بیرون خونه بکنیم که برای مرده!!!از لحاظ غریزی مردی که زنشو تامین مالی میکنه حال بهتری هم داره و اون اصالت وجودیش حفظ میشه.خانه داری،خانه نشینی نیست.
21:20 - 14 July 2023

2 Reactions
207 Views


1 Reply

Profile picture of ‌یا.میم.صدر‌
@Yaminsadr25 July 2023
Replying to and
بحث اینه که یه خانم غیر خانه داری استعدادهای دیگه ای هم داره تکلیف اونا چی میشه؟البته که من با واکس زدن و کارمندی خانمها موافق نیستم