صد در صد که توی امضای تفاهم و توافق و هر چی که اسمشو بزاریم ، برای ثبت اون و ظاهر سازی ، عموما دست میدن ، ولی اگه که دست نده ، به نظر من ، نور علی نور هست و قاعده ش هم همینه که با قاتل رهبر نباید دست داد و حتی نگاهش هم بکنی ، من اینا رو گفتم که حواسشون به حساسیت موضوع باشه و ۱۰۰ نه ولی ۵۰ رو رعایت