در دل شب، صداهایی خموش،زیر لب ترانه میخواند.غبار غمی سنگین بر دل مردمک چشم نشسته،اما امید هنوز، در گوشهای از شهر آرزوهایم میدود...🌱
Replying toکی به آتش می کشی تسبیح یا قدوس راروح سرگردان این پروانه مایوس راکورسوهای چراغ عقل مردم منکرندروشنایی های آن خورشید نا محسوس رااز صدای موج سرشارند و با ساحل دچارگوش ماهی ها چه می فهمند اقیانوس را !نسل در نسل زمین گشتند تا پیدا کنند…Show more