هر دم از این باغ بری میرسد...
دکتر فواد ایزدی دارند شبکه خبر حرف میزنن : در تواقفنامه امده ک بعد از ۶۰ روز امریکا میتونه از تنگه عوارض بگیره و پولش ب حساب خزانه داری امریکا خواهد رفت
2dهر دم از این باغ بری میرسد...دکتر فواد ایزدی دارند شبکه خبر حرف میزنن : در تواقفنامه امده ک بعد از ۶۰ روز امریکا میتونه از تنگه عوارض بگیره و پولش ب حساب خزانه داری امریکا خواهد رفت