جناب پزشکیان ،جناب قالیباف جناب اژه ای و جناب عراقچی؛فراموش نکنید ادمای ترسو هیچ خاطره ای از خودشان نخواهند داشت و فقط ذلت نصیبشان است.ادم ترسو هر روز یبار میمیره.‎@drpezeshkian ‎@Ghalibaf ‎@Ejeii
19:07 - 21 June 2026

1 Reactions
32 Views