1- درآمد سرانه کشورها به تنهایی چیزی را نمی رساند و باید مؤلفه های دیگر هم ملاک قرار گیرد.2-اگر بر فرض این آمار صحیح باشد،کشورهای بالاتر از ایران درآمدشان به طور چشمگیری متکی به نفت است، ولی ایران اینگونه نیست.3-از کسانی که در این جنگ همش کشور خودشان را ضعیف جلوه می دهند و خود تحقیری دارند بیزارم.