می‌شناسم افرادی را که روزی دوبار به زیارت امام رضای مهربان مشرف می‌شوند! مطمئن هستم، یکی از حسرت های بزرگِما مشهدی ها در قیامت، این است که چرا کم به زیارت ایشان می‌رفتیم...؟!
2 MB
12:21 - 25 May 2026

234 Views