تا مادامی که بمب اتم نسازید و بازدارندگی ایجاد نکنید و از لحاظ نظامی سنگین هجومی نشوید با خرید جنگنده و پدافند و غیره ،از بین خواهید رفت مقاومت شما میشه لبنان غزه ویرانتون میکنن پس دنبال بازدارندگی اصلی یعنی بمب اتم باشید و چرخه معیوب مقاومت جنگ صلح بشکنید.