از آموزشوپرورش و دولت محترم آقای پزشکیان یه انتقاد دارمچرا باید نرخ افزایش حقوق کارمندان و به ویژه معلمان ۲۰درصد باشه؟اگر با نرخ تورم هم حساب کنیم هیچ به حساب میآید معلمانی که عمر و جوانی خود را پایه پرورش دانشآموزان کردن دانشآموزانی را معلمان تعریف میکنند.#معلم #دولت #حقوق #دانشاموزان