حقوق اساتید و کارگران ۱۰۰ و ۶۰ درصد زیاد شد ولی به ما کارمندان و معلمان رسید اسمان تپیداین چ منطقیه؟؟ این چه عدالتیه؟؟؟قانون فقط واسه ما کارمنداست؟؟؟#حقوق اقای پزشکیان این بود تعریف شما از عدالت؟؟؟
از آموزش‌وپرورش و دولت محترم آقای پزشکیان یه انتقاد دارمچرا باید نرخ افزایش حقوق کارمندان و به ویژه معلمان ۲۰درصد باشه؟اگر با نرخ تورم هم حساب کنیم هیچ به حساب می‌آید معلمانی که عمر و جوانی خود را پایه پرورش دانش‌آموزان کردن دانش‌آموزانی را معلمان تعریف می‌کنند.#معلم #دولت #حقوق #دانشاموزان
11:59 - 24 April 2026

4 Reactions
185 Views