بچه ها دعا کنید که تجمع کف خیابون جمع نشه یه وقتی ...اخه دیگه بهمون پول نمیدنبنزین نمیدنغذا نمیدن😂😂جدی جدی اینترنشنال مخاطباشو یا گاو میبینه یا به گاو تبدیل میکنه... بخدا
iri@Rooya16 April 2026بچه ها دعا کنید که تجمع کف خیابون جمع نشه یه وقتی ...اخه دیگه بهمون پول نمیدنبنزین نمیدنغذا نمیدن😂😂جدی جدی اینترنشنال مخاطباشو یا گاو میبینه یا به گاو تبدیل میکنه... بخدا
@Rooya9 April 2026حالا که فعلا توی آتش بسیم، نه یخچالمون صدای جنگنده میده نه لباسشویی صدای پدافند از خودش در میاره، ستون پنجم دشمن بودن نامردا
@Rooya8 April 2026
@Rooya8 April 2026خبر:ارتش رژیم صهیونیستی: حملات علیه حزبالله را بدون وقفه ادامه خواهیم داد.پی نوشت :آتش بس نقض شده ...انفعال در این خصوص ۲ پیامد داره: ۱- وقیح تر شدن جانیان آمریکایی و صهیونستی۲- تحت فشار قرار گرفتن حزب الله و حس بی اعتمادی در لبنان علیه ایران.#آتش_بس نقض شده و همین حالا باید حملات شروع بشه
@Rooya8 April 2026
@Rooya5 April 2026
@Rooya4 April 2026به کشورهای عربی #خلیج_فارس از جمله پادشاه دائم الفرار استان بحرین باید گفت که《 با ایران باش و پادشاهی کن 》
@Rooya1 April 2026از نسل کسی که برادر خودشو به ته چاه انداخت و پدرش را با دروغ و حیله خون به جگر کرد تا از شدت گریه نابینا بشه، چه انتظاری جز پست فطرتی دارید؟چطور میشه از افرادی که همون DNA رو دارن که حتی به خانواده خودشون هم رحم نکردن هرگونه انتظاری داشت؟هر انتظاری/ هر معاهده ایی/ هر مذاکره ایی/ هر ...
@Rooya30 March 2026یه وقت زشت نباشه تو تاریخ بنویسنابرقدرت دنیا ایست بازرسی میزد و ایران هواپیمای سوخت رسان😂
@Rooya26 March 2026مطالبه : یا یک ضربه عمیق و دردناک به رژیمیا ساخت اتمدر غیر این صورت به نظر نمیرسه رژیم از رو در رو شدن مجدد بیم داشته باشه.
@Rooya25 March 2026
@Rooya24 March 2026خبر:آکسیوس، به نقل از دو منبع اسرائیلی: نتانیاهو از هرگونه توافقی که ممکن است توانایی تل آویو برای حمله به ایران را محدود کند، بیم دارد./ اعتماد آنلاینپینوشت: فارغ از همه چیز؛ این خبر از فکر و برنامه حمله مجدد حرف میزنه ! پس تصمیم برای اتش بس مضحکه و وارد کردن یک درد عمیق را ضروری نشون میده
@Rooya23 March 2026