5d
موقع درمان مریض بد حال اولین کاری که پزشک معتمد می‌کنه میگه دور مریض رو خالی کنید تا راحت نفس بکشه.حالا که از اون بالاتر بیمار تو اطاق عمل هستش. عزیزان ، من ، شما ، مردم ،همه بزرگان نظام بیرون از اطاق عمل پشت شیشه با دقت منتظر کاریم. ولی قرار نیست بدون ملاحظات بهداشتی وارد اطاق ایزوله بشیم .
بله درسته و از همون اول هم یه سر تیم پزشکی که به همه چیز آگاهی داره جراحی رو شروع میکنه و همه ازش پیروی میکنن درست مثل قضیه شعام که حرف رهبر بعداز دور اول گفتن مذاکره نکنید ولی آقایون به جز یک نفر(جلیلی) کار رو خراب کردن.واقع بینانه نگاه کنیم.
00:23 - 22 June 2026

2 Reactions
72 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Iran1348‌
Replying to
سلام ،ممنون از توجه شما .زائر اربعین یه گره تو کارم افتاده دعا کن امسالم اربعین کربلا قسمتم بشه