هیچوقت این پیجا رو دنبال نکردمولی از حجم بغض کامنتای مشکوک زیر این پست واضح شد که حق با این اکانتا بوده که انقدرم راحت مسدود شدن، خیلی از اکانتای وفاقی با ماکسیمم حجم نشر تخریب و دشمنی هیچوقت کسی بهشون نگفت بالا چشمتون ابروئه،متاسفانه اکثر ژست روشنفکرانه بگیران دم از وفاق میزنن و نفاق میپراکنند