18 May 2023
دست دراز نکنید!گداگشنه ها!پولی نمانده!جیب ما اربابان خالیست!ارباب رونالدو ۲۰ میلیون دلار برای خرید این ساعت پرداخت کرده!نان می‌خواهید؟می‌دانید نان چقدر گران شده؟البته ته مانده بشقاب #مستکبران موجود است،ارزانی #مستضعفان!نوش جان!…Show more
بنده ملتفت نشدم، رونالدو؟ مسی؟ دلار؟
22:47 - 18 May 2023

43 Views