دوراهی سخت نفرت پراکنی در ویراستی
Pinned post
@SHAHIN_RH71 June 2026لبنان که به خاک و خون کشیده شد ماها سکوت کردیم امیدوارم دلاوران انصاراله یمن عبرت بگیرن سری بعدی جنگ، حرف بستن باب المندب شد یه بیلاخ بذارن کف دستمون. حقمون همینه🤗
@SHAHIN_RH71 June 2026دکتر خوشچشم گفت همه این اکانت های سوپرانقلابی و تندرو که اختلاف میندارن حتی تو ایتا و شبکه داخلی مزدور های موساد آلبانی نشین اند🥹 ممنونم.
@SHAHIN_RH731 May 2026شاید بپرسید حالا که نت باز شده واسه چی میام اینجا؟ به خاطر این ریاکت. میام روزی چند تا از اینا میزنم بعد میرم
@SHAHIN_RH726 May 2026حالا خیلی لازم نیست احساسی و با اشک خدافظی کنید به زودی قراره برگردید همینجا
@SHAHIN_RH726 May 2026تمام شد... مبارک خیلیا644 KBنگران افسردگی شدید و فراگیر شیوخ همرزم به دلیل اخبار اتصال مجدد اینترنت هستم...
@SHAHIN_RH726 May 2026فقط بالاغیرتا دیگه نگید «متاسفانه آمریکا بار دیگر بدعهدی کرد» خیلی این جمله پتانسیل فحش ناموس خوردن داره براتون
@SHAHIN_RH726 May 2026با دیپلماسی احمقانهشون کشور رو تو چه مسیر بی سر و ته و فضاحت باری انداختن
@SHAHIN_RH726 May 2026بدبختی اینه اینا دیگه کمتر از ترور رهبر رو حمله زیر حد آستانه میدونن گرفتار شدیم
@SHAHIN_RH725 May 2026نگران افسردگی شدید و فراگیر شیوخ همرزم به دلیل اخبار اتصال مجدد اینترنت هستم...
@SHAHIN_RH725 May 2026اینایی که سه ماه پیش عمو عمو میکردن الان اینجوری افسرده و پنچر شدنما همواره گفتیم زورتان به آخوند نمیرسد اما گوش ندادید
@SHAHIN_RH724 May 2026نگاااااااه کنید الان فقط نتانیاهو ناراضی است و این وحدت شکن های متحجردیگر همه چیز عیان است که خطشان کجاست
@SHAHIN_RH724 May 2026تحلیلگرای صداسیما بلند شید باید اینکه بدیهیه آزادی دوزار پول بلوکه شده از بسته بودن تنگه ارزشمندتر هست رو تبیین کنید😍
@SHAHIN_RH724 May 2026یحتمل بازم سناریوی تیراندازی کاخ سفید ساختن! آیکیوی مردم آمریکا مگه چنده که هی این چیزا رو برای قهرمان سازی ترامپ تجویز میکنن😭
@SHAHIN_RH722 May 2026آشغال ترین و داغون ترین پیامرسان ایرانی کدومه؟
49 votes • The poll has been endedOnly the creator can see voters
@SHAHIN_RH722 May 2026تو از عبارت «جاوید شاه» اونا متنفری من از عبارت «عقلانیت» ایناتو مو میبینی و من پیچش مو