الحمدالله الذی جعلنا من المتحجرین و الخوارج و البیبصیرت الانقلابی
Replying to andبعدم من بحثم اینه ما به اینا میگیم متحجر نه هرکی خلاف ما نظرش بودبحث من اینه
هیپوتالابوس Replied
الحمدالله الذی جعلنا من المتحجرین و الخوارج و البیبصیرت الانقلابیReplying to andبعدم من بحثم اینه ما به اینا میگیم متحجر نه هرکی خلاف ما نظرش بودبحث من اینه
هیپوتالابوس Replied
هیپوتالابوس Replied
هیپوتالابوس Replied
@KarbareOffline31 May 2026برای روز های اوج ویراستی دلم تنگ شده.برای جواب های محمد سعید قاسمیبرای ترول های تیمساربرای طاها خواهی های قزلباشبرای زجه های گونرابرای زن ستیزی هامبرای تهدید های علیشخبرای سس خرسی های کف راستابرای دیس و دیس بازی های الیوتبرای هشتک اینترنت …Show more
@SHAHIN_RH731 May 2026Replying toتا آخر لیست با امید آمدم شاید اسم منم در دلتنگی ها باشد ولی نبودبا احترام آنفالو🙏
@KarbareOffline31 May 2026Replying toشیخ قسمت مربوط به سخنان حکیمانه شما و پدوفیل بازی های سالواک و لاس زدن های سامیار و در نهایت تحقیر های کمرشکن شهید شینزو و... در سیزن بعدی منتشر خواهد شد.🙏
@KarbareOffline31 May 2026یجوری سوت و کوره که عکس خاکبرسری هم اپلود کنی تا دو روز ریپورت نمیخورهشده یچی تو مایه های شبکه چهار
هیپوتالابوس Replied
هیپوتالابوس Replied
@Samyarprod28 May 2026و اینکه همه دوستان لطفاً به این پیامم توجه کنید، لازم باشه یدونه متن جدا مینویسم و شتابدهنده هم میزنملطفا لطفا لطفا، توی چهاردیواری خودتون نمونیدروی توییتر یه مشت سیمکارت سفید دلقک و کم عقل فعال بودن و ایمپرشن دارن مایی که قطع بودیم صدامون نمیرسهاونا عرضه ندارن اما ما که میتونیم این جنایات و ر…Show more
@SHAHIN_RH728 May 2026Replying toفایده چندانی نداره. بیگ اکانت ها باید فعال باشن که اونام خیلیاشون تو این مدت اکاتتاشون بسته شد. ولی خوراک رسانه ای برای مردم دنیا نیست اصلا. مردم دنیا حسشون نسبت به ایران خوبه مخصوصا در قیاس با اپوزیسیونی که رفتن زیر پرچم اسراییل و کلی سوژه تعجب و خنده شدن
هیپوتالابوس Replied
@Samyarprod27 May 2026
@SHAHIN_RH727 May 2026Replying toنگران نباشید اگر اجماعی بر ضدمون شکل گرفت، حتما راهی برای دور زدن تحریم ها پیدا خواهیم کرد
هیپوتالابوس Replied
@MohammadHusseini26 May 2026خیلی دوست دارم اتحاد الشیشه توی توئیتر اعلام موجودیت کنه 🤣 بازنشر کنید ببینن
هیپوتالابوس Replied
@Cat_secret27 May 2026ارزشیا و اخوندکای محترم زوزه نکشید، هنوز کلی سایت فیلتره، باز نمیشه !
@SHAHIN_RH727 May 2026Replying toدیگه پر رو نشو همینکه سیمو وصل کردن وظیفشونو انجام دادن رفع فیلتر وظیفه خودمونه با vpn
هیپوتالابوس Replied
@user17732218756326 May 2026Replying to==))))))))))))))نه دیگ داداش من اینجارو حذف کنم بازم قطع کنن دیگ نصبش نخاهم کرد
هیپوتالابوس Replied
هیپوتالابوس Replied
@Neginmontazer26 May 2026Replying to andفاز نیست،خیلی وقته قصد دارن اینجارو ترک کنن ولی بخاطر دسترسی نداشتن به خبر ها اینجا بودن
هیپوتالابوس Replied
@Asado26 May 2026Replying toجالب اینجاست باید یک عهدی باشه که بدعهدی هم وجود داشته باشه، آمریکا رسما مثل حیوانات با این ها رفتار میکنه و میزنه توی سرشون اینها خودشون خیال میکنند در حال گفت و گو با آمریکا هستند آمریکا رسما میگه تسلیم شو تا بیشتر نزدم
@SHAHIN_RH726 May 2026Replying toآمریکا همواره در حیرته چطور اینا به این بردگی میگن گفتگو. هی شک میکنن شاید برنامه فریبی چیزی تو چنته دارن((
هیپوتالابوس Replied