26 May 2026
خب آقا ما که رفتیم؛وسوسه شده بودم توئیتر نصب کنم تا با بعضیاتون همچنان در تعامل باشم و از سنس اف هیومر بی اندازتون بهره‌مند شم،ولی دیدم بیخیال من ادم مجازی نبودم و نیستم.اکثر فالوینگام،شماهارو با وسواس فراوووون فالو کردم؛مراقب خودتون باشین🙂‍↕️دعا کنین منم شهید شم برم پیش عزیزقلبم.

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Negin‌
@Neginmontazer26 May 2026
فاز نیست،خیلی وقته قصد دارن اینجارو ترک کنن ولی بخاطر دسترسی نداشتن به خبر ها اینجا بودن
اونو نمیگم. چیز دیگه منظورم بود خودش بخونه میفهمه
09:57 - 26 May 2026

1 Reactions
75 Views