خب آقا ما که رفتیم؛وسوسه شده بودم توئیتر نصب کنم تا با بعضیاتون همچنان در تعامل باشم و از سنس اف هیومر بی اندازتون بهرهمند شم،ولی دیدم بیخیال من ادم مجازی نبودم و نیستم.اکثر فالوینگام،شماهارو با وسواس فراوووون فالو کردم؛مراقب خودتون باشین🙂↕️دعا کنین منم شهید شم برم پیش عزیزقلبم.