آرزوی ما هم همینه بزرگوار🤲🤲ایشالله در مراسم تشییع رهبر شهیدمون و پدر بزرگوارشون حضور پیدا میکنن🤌🤲👍👍👍https://virasty.com/user176796151344/1782289104987977874
آرزوی ما هم همینه بزرگوار🤲🤲ایشالله در مراسم تشییع رهبر شهیدمون و پدر بزرگوارشون حضور پیدا میکنن🤌🤲👍👍👍https://virasty.com/user176796151344/1782289104987977874
باید به نیروهای امنیتی کشورمون اعتماد کنیم همونطور که از ایران دفاع کردن و پیروز شدیم حتما توانایی دفاع از رهبری هم دارند چرا نداشته باشند؟دیدن ایشون هم برابر با پایان دادن به تمامی شایعات بی اساس هست! بد میگم؟
Replying to andرهبرمون در دید عموم قرار بگیرن میشهدوباره میزننشونهرچقدر هم قوی باشیم بازم میزنن
Replying to andباشه در دید عموم قرار نگیرنیه فایل صوتییه فیلمیه مصاحبهاینا که خطر ندارهمن دارم به لایه های بیشتری از نفوذ دشمن مشکوک میشننکنه خدای نکرده زبونم لال ایشون تحت اسارت دشمن باشن؟😔😔
Replying to andشما الان بیشتر مشکوکید که بخواید تو دل مردم رو با حرف های بی ربطتون خالی کنید
Replying to andandداداش شما یا رهبر رو دست کم گرفتی یا نیروی نظامیمون رو. در هر صورت این ترسی که تو وجودته یجور توهینه به نظام مقدس اسلام. من خواهان دیدن رهبرم در روز عاشورا هستم
Replying to andandاگر قصدت واقعی باشه میشی مثل اهل کوفه به امام حسین دعوت نامه فرستادن ولی پشت امام زمانشون رو خالی کردن
Replying to andشما الان بیشتر مشکوکید که بخواید تو دل مردم رو با حرف های بی ربطتون خالی کنید
Replying to andبیا صحبت کنیم ببینم کی مشکوکه من یا شمابا رهبر من چیکار کردین؟کجا هستن ایشون؟روزگارتونو سیاه میکنیم اگه بلایی سرشون بیاد
Replying to andوالا از رهبرتون اگر منظورت سس خرسیهتا جایی ازش خبر داریم زنشو فرستاده پیش نام مورلی خودش تنها مونده
Replying to andرهبر من آسید مجتبی هستنولی رهبر تو قطعا نتانیاهوی کودک کش و حرومزاده استچون اطلاعاتت درمورد نفوذیا بیشتر از دستگاه امنیتی کشورهاسرائیلی کثیف
Replying to andداری اون روی خودتو نشون میدی ها😂مشخص شد جد بزرگت بی بی بیناموسه😂
چرا تهمت میزنی؟ اگه فکر میکنید اشتباه میگیم تشریف بیارید ویرآوا ما رو قانع کنید!ما نگران رهبری ایرانیم شما بهمون تهمت میزنی؟ الان کی نفوذیه؟
Replying to andداری اون روی خودتو نشون میدی ها😂مشخص شد جد بزرگت بی بی بیناموسه😂
Replying to andدقیقا تخصص من شناخت شما جاسوسای ******** استگرگی توی لباس میشهمه تون تخم حروم یهود هستیندیدی دم خروست زد بیرونجاسوس بیناموس
B.S Replied
نیازی نیست رهبر ی حالا حالاها حضور داشته باشند ما مردم راضی هستیم کفتارهای داخلی وبیرونی منتظرند
Replying toصد در صد نیازی فی الحاضر در دید باشندر موقعیت و زمان مناسب انشاءالله بتونیم ببینیمشون
Replying toاگر رهبرمون رو واقعا دوست دارید باید صبر کرد ،این همه شتاب دهنده استفاده نکنید.جان رهبرمون در خطر است هم از داخل هم خارجفعلا باید در خفا باشند
Replying toخب ربطی به شتاب دهنده ندارهمنم میدونم تو خطرنمنظورم در آینده بود ببینمشون
Replying toشما اگر یک دلسوز واقعی باشید،این رو ویراست نمیکنید!بازی در زمین دشمن...
Replying toحاجی چه ربطی داره😶دارم میگم آرزو دارم ببینمشونکه اون هم زمانی داره و ماهم صبوری