وقتی دانشجوهای لمپن وفحاش و اخراجیهای ضدامنیت ملیِ دانشگاه ،بسفارش وپیگیریهای فلان شخص وشخصیت سیاسی بکلاس ودانشگاه برگشته و توئیت فتح و رجزهای هل من مبارز دربوق کرده و دوباره سه باره بضدیت با اسلام وانقلاب میخزند،رسیدن اینروزها نیازبه تحلیل وتخصص ندارد.دانشجوهای بازداشتی دیماه چرابایدخلاص شوند؟
