تداوم حضور مردم در میدان به حداقل چهار علت واجب است: 1-محاسبات دشمن را تغییر میده و زودتر مایوس و تسلیم میشه2-مسئولین تصمیم گیر رو مصمم به مقاومت بیشتر و عدم وادادگی میکته.
3-شهرها رو امن و مزدوران داخلی رو مایوس می کنه4-نیروهای مسلح و امنیتی رو دلگرم و پرقدرت و مصمم میکنهپس امروز حضور در میدان نه یک امر مستحب بلکه واجب است