ببخشید اگه اونقدری که باید، توی هیئتت دستم کبود نمیشه. / ۱۲۸#عزادار_حسینم
Replying toبا این پستتون یاد قمهزنها افتادم همونایی که فکر میکنن با خون ریختن از سرشون دارن برای امام حسین کاری میکنن🤦♀️
Replying toآره دیگه، هر شهر و هر هیئتی رسم و رسوم خودش رو داره😊قمهزنی هم که واقعاً به نظرم هیچ ربطی به ارادت نداره. اگه کسی میخواد عشق و ارادتش به امام حسین(ع) رو نشون بده، بهتره نمازاش قضا نشن، حقالناس گردنش نباشه و کلی چیزای دیگه