ببخشید اگه اونقدری که باید، توی هیئتت دستم کبود نمیشه. / ۱۲۸#عزادار_حسینم
Replying toبا این پستتون یاد قمهزنها افتادم همونایی که فکر میکنن با خون ریختن از سرشون دارن برای امام حسین کاری میکنن🤦♀️
Replying toما یه رسم داریم توی هیئتمون که فکرمیکنم بعضی هیئات دیگه هم داشته باشن.اینجوریه که خانوما با دستشون میزنن روی زانو، سر و صورتشون.و اینکه صورت کبود نمیشه. فقط ممکنه کف دست تا چندساعت یه رنگ کمتر از کبودی بگیره که طبیعیه.درکل با قمه زنی شدیدا مخالفم. اما لطمهزنی چیز دیگهایه...🛐
Replying toبله دقیقا. اما متاسفانه یه عده فکرمیکنن با خونی کردن سر و گردن خودشون، امام حسین(ع) خوشش میاد😔