23 May 2026
دوستان من به دلایلی مجبورم یک تایمی از ویراستی برم..خوشحال شدم از اشنایی باهمتون، مشتی و دوست داشتنی بودین..امیدوارم برگشتم باز باشین و بتونیم باهم ارتباط بگیریمبدیی خوبیی دیدین لطفا حلال کنین کوچیک همتونمیاعلی
ای بابا.. ساغر هم رفت.. بای بای.. ☘️
17:44 - 24 May 2026

1 Reactions
38 Views