ثبت یک رکورد جدید با مربی ایرانی در جام جهانیفارغ از اینکه تیم ملی فوتبال ایران بتواند به عنوان تیم سوم گروه خود به مرحله بعد صعود بکند یا نه، برای اولین بار در هفت دوره حضور ایران در جام جهانی، ایران برای اولین بار در سه بازی گروهی خود از هیچ تیمی شکست نخورد.ضمن آنکه هر انسان منصفی تصدیق میکند اگر کمی خوش شانس بودیم، حتی میتوانستیم به عنوان تیم اول از گروه خودمان به مرحله بعد صعود کنیم و در هر سه بازی خصوصا مقابل بلژیک و مصر ایران بازی خوبی ارائه کرد و رو به "ضدفوتبال" و "چینش اتوبوسی" برای گل نخوردن نیاورد، بلکه به معنای واقعی کلمه خوب بازی کرد.اما نکته مهم اینجاست که این بازی‌های قابل قبول و رکورد شکست نخوردن از هیچ تیمی در مرحله گروهی، با کمک یک سرمربی ایرانی به دست آمد. در حالیکه حداقل در چهار دوره قبلی (۲۰۰۶، ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲) با سرمربی خارجی نه تنها نتوانستیم برای یکبار هم که شده از گروه مان صعود کنیم بلکه بعضا شکستهای سنگینی نیز در کارنامه‌مان ثبت شده بود.دفاع امروز من از شخص قلعه نویی نیست، از رویکردی است که مقابل مربی خارجی احساس تحقیر و خودکم‌بینی نکند و باور کند با مربی داخلی هم میشود موفق بود و شاید با همان پولهای گزافی که تا حالا در جیب خارجی ها ریختیم و نتیجه نگرفتیم میتوانستیم امروز تیم موفق تری داشته باشیم.
12:57 - 27 June 2026



55 Replies

Profile picture of ‌Niusha Ra‌
به جزیره حمله شده و هنوز آقای کپتین ساکته!#نمی‌پذیریم #بازگشت_به_نظر_رهبری #عزل_قالیباف#عزل_پزشکیان

Profile picture of ‌آتش به اختیار‌
Replying to
جناب ثابتی عزیز هیئت رئیسه مجس دارن بازگشایی به بعد تشییع جنازه رهبر شهید حواله می دهند لطفا فردا قبل از اینکه دیرتر شود با سایر نمایندگان ولایی مجلس بازگشایی نمایید

Profile picture of ‌🇮🇷🇮🇷🇱🇧🇱🇧🇱🇧y_s حسینی‌
Replying to
حاج باقرو پزشکیان تا دلتون بخواد دارن پاس گل میدن به دشمن دارن جبران میکنن اینجا

Profile picture of ‌MoTi WaReS‌
Replying to
جناب ثابتی لطفا به فدراسیون والیبال هم ابلاع کنیدبه جای میلیون دلار به پیازداغوباخت پی درمی وحذف والیبال ازجام جهانیصدالبته مربی ایرانی مجربباکمترین هزینهبالاترین نتیجه راداشته باشد

Profile picture of ‌نرگس موسوی‌
Replying to
چقدر حضرت آقا به مربیان ایرانی اعتماد و اعتقاد داشتن

Profile picture of ‌کاسبان مذاکره‌
Replying to
شوتبال نباید دغدغه یک نماینده مجلس مردمی و شاخص باشد. شوتبال یک ورزش هست و پرچم بازی در ورزش ها ذاتا هیچ ارزشی ندارد.

Profile picture of ‌زهرا🇮🇷🇱🇧🇵🇸‌
Replying to
حجت الاسلام اسماعیل رمضانی:رئیس جمهورمحترم جمله قشنگی گفت: «هرکی می‌جنگه پای لرزش هم میشینه»😡هر کس هم مذاکره وسازش می‌کنه پای لرز بیشترش میشینه.آقای شهید به ما یاد داد، هزینه سازش بیشتر ازمقاومت است.باقاتلِ پدر این امت بده بِستون میکنید... عمرا رنگ خوشبختی را ببینید.
Show more

Profile picture of ‌Ahmad Abbasi zadeh‌
Replying to
تفاهم نامه .....سر پنج سانت کفش نقض گل ایران به مصر قبول نشد و ایران سه امتیاز از دست داداما اینجا شب روز دارن نقض میکنن شهید میدیم زیر ساخت میزنن.نقض بحساب نمیاد..بخودتون بیایید

Profile picture of ‌🇮🇷سجاد سعیدفلاح🇮🇷‌
Replying to
اقای ثابتی فردا جلوی مجلس منتظر شما هستیم

Profile picture of ‌حیدر باقری 🇮🇷‌
Replying to
از #استعفای بزدلان و ضعیف ها نهراسید که با ریزش #بنی_صدر ها نهال #جمهوری_اسلامی به درختی تناور تبدیل شده است

Profile picture of ‌نرگس موسوی‌
اگر نماینده ها فردا جلوی درب مجلس حاضر نشن،دو هفته ی بعد که هیچ،به این زودی ها مجلس باز نمی شود.اعلام بازگشایی مجلس در هفته گذشته به این منظور بود که نمایندگانِ پیگیر برنامه ۷ تیر، خیالشان راحت شود و با جدیت موضوع بازگشایی را پیگیری نکنند. درست روز ششم تیر، بازگشایی به دو هفته بعد موکول شد!

Profile picture of ‌نرگس موسوی‌
Replying to
در واقع نمایندگان رو دست خوردند.

Profile picture of ‌نرگس موسوی‌
Replying to
بازگشایی مجلس هیچ ارتباطی با تشییع عزیزدل ایران نداره

Profile picture of ‌نرگس موسوی‌
Replying to
به خاطر رهبری و به خاطر مردم غیرت به خرج بدین

Profile picture of ‌عفاف‌
Replying to
واکنش مهدی حسن، مجری معروف بریتانیایی_آمریکایی به بمباران ایران توسط آمریکا و میزبانی در جام جهانی

Profile picture of ‌فاطمه بیضائی نژاد۱۰۹۱۳۴۳f‌
Replying to
تا دو هفته دیگه می شه چند تا جلسه تشکیل بدهید این چه کاریه ؟ خب کارای عقب مانده را قانونگذاری کنید

Profile picture of ‌آسِد | خونخواه پدر 🏴🚩‌
Replying to
مبادا فریب بازگشایی صحن علنی مجلس بعد از تشییع رهبر رو بخورید !!دوهفته بعد دوباره با دیکتاتوری زیرش میزنن /مجلس فردا باید باز و به ننگ‌نامه رسیدگی بشه

Profile picture of ‌حامد مهر‌
آقای ثابتی خیلی ها امیدشون به شما و نمایندکانی مثل نبویان و انگشت شماردیگری هست لطفا فردا جلو مجلس بیایین .نزارین ایران رو چندتابیشرف مذاکراتی یخاطر آتو و ترس از آمریکا به ترامپ ببخشن . مونم این ترامپ خال هندو هم نداره چرا اینقد چپ و راست میبخشن بهش .مسعود و قماشش انگار بی شرافتی لذت داده بهشون!

Profile picture of ‌علی اسدی‌
Replying to
جناب ثابتی ، اگر در حوزه ورزش فوتبال ، دوست دارید ایران در لیگ جهانی مانند فوتسالش حرفی برای گفتن داشته باشد ، ورزش فوقبال را ورزش همگانی کنید. ممکن است این تصور ایجاد شود برای همگانی کردن فوتبال باید مانند فوتسال که سالن های متعددی برای آن در سرتاسر ایران هست ، زمین های چمن گران قیمتی باید س…Show more