خلایق، هرچه لایقالبته به زودی میفهمیم که"این"آغاز پایان غربگدایی استامام یاد داد از تهدیدها فرصت بسازیم.اما"این"خودش فرصت استوالله"این"باخت.بد هم باخت؛اگر زرنگ باشیم!ما برنده شدیمبهایش زیاد است،یک فتنه مبارک دیگر است برای رشد و بلوغ امّت…Show more
6 July 2024خلایق، هرچه لایقالبته به زودی میفهمیم که"این"آغاز پایان غربگدایی استامام یاد داد از تهدیدها فرصت بسازیم.اما"این"خودش فرصت استوالله"این"باخت.بد هم باخت؛اگر زرنگ باشیم!ما برنده شدیمبهایش زیاد است،یک فتنه مبارک دیگر است برای رشد و بلوغ امّت…Show more
@F1384_1356 July 2024Replying to andما پای حق میایستیمهرچقدر هم لازم باشه هزینه میدیم تا دین خدا احیا بشه