با وجود فشارهای داخلی و خارجی بر تیم مذاکره کننده مبنی بر حضور در نمایش آمریکایی اسلام آباد، سرتیم مذاکره کننده محمد باقر قالیباف با عدم حضور در پاکستان ترامپ را وادار به آتش بس یکطرفه کرداقدامی درست که نتیجه مثبتی برای ایران به همراه دارد.
سوال اینجاست که ما اگر مذاکره کنیم چی میشه با آتش بس یه طرفه چی پیش میره ما یا باید حمله کنیم چون گاهی وقت ها حمله به معنی دفاع است شاید هم صلح باعث پیشرفت و رفع تحریم میشه اینطوری آیا ما پیشرفت میکنیم نظر شما چیست