24 January 2026
🔻 آقا پلیسه رو دستاش رو قطع کردید و سوزوندینش.آقا پلیسه رو سر بریدید.آقا پلیسه رو وقتی کشتید به زنش هم گفتید و بچه هفت ماهه به دنیا اومد.آقا پلیسه رو از بالای ساختمون با بلوک شهید کردید.بیچاره آقا پلیسه...
کدوم پلیس بچه کشت؟پلیس حتی آدم بزرگا رو هم نکشت ،کتکشون هم نزد با دست خالی میرفتن میگفتن به اموال عمومی آسیب نزنید ولی اونا اقا پلیسه رو سر بریدن تیکه تیکه اش کردن و خاکسترش کردن ....آقا پلیسه آدم بزرگا رو هم نکشت آقا پلیسه دستش خالی بود .
00:27 - 25 January 2026

8 Reactions
574 Views


1 Reply

Profile picture of ‌بانوی ایرانی‌
@Banoyirany25 January 2026
آقا پلیسه با دست خالی وایسادو فرار نکرد نزاشتن ایران بشه سوریه، دستش گرچه خالی بود اما ایمانش پر از عشق به امامش حسین بود