فردا جلسه کمیسیون آموزش مجلس است و انشاءالله موضوع بیمه، حقوق و قرارداد کار معین نیروهای حقالتدریس آزاد، شیوهنامه ساماندهی معلمان غیر رسمی و اعتراضات داوطلبان آزمونهای استخدامی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
@Sadeghyar20 July 2025Replying toجناب آقای#دکتر_عظیمی_رادما#مطالبه_گران_آزمون_کیفیت_بخشی،#چشمانتظارِتصمیمی شایسته و منصفانه ازسوی شما هستیم؛تصمیمی که حاصل#شجاعت،درایت و توجه به رنجها و تلاشهای بیپایان ما در مسیر خدمترسانی آموزشی باشد.با آرزوی توفیق روز افزون
@Sadeghyar20 July 2025جناب دکتر عظیمیراد عزیزما#مطالبه_گران_آزمون_کیفیت_بخشی با قلبی پر از#امید و چشمانی منتظر، از شما تقاضا داریم در جلسه امروز،صدای ماهها#تلاش بیوقفهمان را در نظر داشته باشید و تصمیمی در شأن عزت معلمان آینده این سرزمین اتخاذ فرمایید.با احترام و باور به عدالت#معلمان آینده#عدالت
@Sadeghyar20 July 2025با سلام و احترام خدمت جناب دکتر عظیمیرادما#داوطلبان_آزمون_کیفیت_بخشی،با اعتماد کامل به#انصاف و درایت شما،#خواستار_رسیدگی_به_حقوحقوق خود هستیم.تصمیم شایسته شما میتواند مسیر زندگی هزاران#جوان_متعهد را روشنتر کند.سپاسگزار نگاه #مسئولانه تان هستیم
@Sadeghyar20 July 2025بااحترامما#مطالبه_گران_آزمون_کیفیت_بخشی،به#شجاعت #دکترعظیمی_راد در#تصمیمگیری_به_حق امیدواریم.امروز، #روزِ_امید است—امیدی که با#تصمیم_قاطع و عادلانهی شما به بار خواهد نشست.با دعا برای سربلندی شما 🌱