23 April 2026
اگه پیامک خبر، همراه اول و ایرانسل یه انسان بودن، قطعا باهاشون رفیق میشدممعرفتشون از خیلی از آدمای پرمدعا بیشتره همیشه بهم پیامک که میزنن، تولدم که یادشون هست...😏😂
Profile picture of ‌عاشق دیالمه‌
@asheghdiyalame5 May 2026
Replying to
گاهی آدم با خودش میگه مگه من خارپشتم؟ نکنن فقط برا ما ...😂 البته نباید از کسی توقع داشت . من پدر مادرم این سالای آخر ، هیچ وقت تولدم یادشون نبود چه به بقیه.
Profile picture of ‌الفرقة الناجیة‌
خدا نگذره از اون کسی که جشن تولد رو بین مردم رواج داد.انقد درگیر ساپورت کردن زن ویک بچه شدیم که پولمون ته کشید وفراموش کردیم بجای مخارج الکی جشن تولدو وعوض کردن قاشق چنگال و هزار چرت وپرت دیگه میشد به جای اینکه هر سال تولد بچه ی ده سال پیشوجشن گرفت .هرسال تولد یک بچه جدید رو داشته باشیم
Profile picture of ‌عاشق دیالمه‌
@asheghdiyalame5 May 2026
بعدشم شما با پول یه جشن تولد یه بچه میاری؟ ماشاالله ، کجا میشه اینطوری زندگی کرد ؟ یه کیک و چند تا میوه شیرینی تهش می خواد بشه دو سه تومن اگه اهل ولخرجی نباشی و اعیونی نگیری .کجا با دو سه تومن بچه میارن؟ بعدم با همون دو سه تومن بزرگش میکنن؟ مگه فیلمه
Profile picture of ‌فاطمه‌
دو سه تومن شما کجا هستین انقدر ارزونی هست الان نه که همه چی چند برابر شده پارسال هم خیلی بیشتر از این حرفها میشه
Profile picture of ‌اسحاق نیوتن‌
با دوسه تومن نمیشه حتی یک فیلم رودید وقتی یک فیلم رو بخای بچسب به ادم ویک تخمه پسته بخای بشکنی خداتومن هست
Profile picture of ‌مجد رحیمی | MajdRahimi‌
دوستان یکم مراعات کنید بخدا من همه اینایی که گفتید رو از تولد تا مهمونی چن نفر یا فیلم دیدن رو با یک و پانصد در میارمشما بجای پسته قلنج بشکندوست عزیز که کباب با ماست گرفتیدیگ اونجا نرو محله رو عوض کندوست عزیز شما هر سال بچه رو بزار کنار بجاش دستگاه جوجه کشی بگیر بصرفه هم هست
جوجه کشی چیه ..ما مرد میخوایم یار امام زمان بشه ..این موضوعو متاسفانه خیلی دست کم گرفتیم..
02:42 - 5 May 2026

43 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مجد رحیمی | MajdRahimi‌
نه مث اینکه بحث جدی شد