آزادی بیان به روش شبکه ایکس! تصویر پستی که در ویرایستی منتشر کرده بودم و در شبکه ایکس بازنشر کردم، بلافاصله به بهانه «خشونت» محدود شد. گویا دردِ شکست مفتضحانه آمریکاییها، قلب صاحبان این شبکه اجتماعی را هم به درد آورده است. 😂
پسر عجب رویی دارید شما! آدم باورش نمیشه با چه رویی چنین چیزی نوشتی، درحالی که میلیونها ایرانی از حق دسترسی به اینترنت محروم شدهاند، شما از این رانت آپارتایدی استفاده میکنید و به آزادی بیان آمریکایی کنایه میزنید؟ حیرتانگیزه. خدایا شاهد این بیعدالتی مسلمانان حاکم در حق مردم ایران باش!