فرض کنید یک #مقام_ایرانی در پرونده #اپستین حضور داشت یا این کارو کرده بود...ببین جرشششش میدادن پارش میکردن تمام #رسانه ها سوراخ میکردن #نظام رو #حکومت رو ... کل #دنیا رو بهم میریختن که #ایران متجاوز به کودکان هست ...بعد یه عده ادم بی عقل میاد میگه تنکیو #ترامپ؟؟؟؟