س
سعید حکیمی
@Saeidhakimi
اگر بتوانم دلی را از شکستن باز دارم،
بیهوده نزیستهام.
اگر بتوانم رنجی را بکاهم،
یا دردی را مرهم نهم
یا مرغکی رنجور را
به آشیانه باز آورم،
حاشا حاشا، که بیهوده نزیستهام.
امیلی دیکنسون
20:45 - 26 مهر 1403
9
Reactions
639
Views
9
Replying to
@Saeidhakimi
1
Reply
Oldest
عبدالحق
@Hich0
28 مهر 1403
Replying to
@Saeidhakimi
یه توضیحی درمورد «عمله ارتجاع» میدین؟
0
0
0
30