اگر بتوانم دلی را از شکستن باز دارم،بیهوده نزیسته‌ام.اگر بتوانم رنجی را بکاهم،یا دردی را مرهم نهمیا مرغکی رنجور رابه آشیانه باز آورم،حاشا حاشا، که بیهوده نزیسته‌ام.امیلی دیکنسون
20:45 - 26 مهر 1403

9 Reactions
639 Views


1 Reply

Profile picture of ‌عبدالحق‌
@Hich028 مهر 1403
Replying to
یه توضیحی درمورد «عمله ارتجاع» می‌دین؟