🔴 | مذاکره کنیم یا نه؟! آقایان حسن روحانی، مسعود پزشکیان و جواد ظریف پاسخ میدهند...🔹حسن #روحانی: "... آمریکاییها پیغام میدهند میگویند بیا ما مذاکره کن. مگر #دیوانه شدم که با شما مذاکره کنم؟!"
2 MB
🔹مسعود #پزشکیان: "دولتی که ادعای گفتگو داره گفتگوهای گذشته را پاره نمیکند! هیچوقت نمیشود با چنین آدمهایی مذاکره کرد...!"🔹جواد #ظریف: "کلمه به کلمه #برجام ساعتها مطالعه شده بعد آقای #ترامپ یک لحظه امضا میکنه میگه همهاش باطل! اون وقت با این آدم میشود مذاکره کرد؟!"
🔹مسعود #پزشکیان: "آمریکا تمام تعهدات را یکطرفه زیرش میزند و اجرا نمیکند... تو که اهل مذاکرهای چرا زیرش میزنی؟! اون وقت یک چنین آدمی میگه بیا مذاکره کنیم. #ایران که مذاکره کرده و به تعهدات خودش عمل کرده، از کجا معلوم دوباره با شما حرف بزنیم و شما زیرش نزنید؟! ...
در نتیجه ما با قاطعیت، همه آن انسانهایی که آزادند، آگاهند، در مقابل ظلم و ستم و قلدری خواهیم ایستاد و سرخم نخواهیم کرد."❌به نظر شما چه چیز باعث میشود این آقایان دوباره با جدّیت تمام بدون این که حرفهای گذشتهشان را به یاد بیاورند، حرف از #مذاکره میزنند؟!!#نِفاق#آمریکا#اسرائیل