23 April 2026اونی که شما بهش میگید مایع قرمز ما بهش میگیم سس حالا یا خرسی یا موشکی ..پ.ن:کلمه سس چه مشکلی داره که حاضر به گفتنش نیسیتید 😅#جنگ#ایران#اینترنت#سیاسی#بین_الملل#اخبار#internet6123416
gintoki@SakataGintoki23 April 2026Replying to @Hajamir315میشه بپرسم چجوری به اینستا وصلی ؟#اینترنت #اینترنت_آزاد_حق_همه010153
Mir Masoud@Hajamir31523 April 2026Replying to @SakataGintoki🤣والا عکس و از خبرگزاری داخلی برداشتم01039
Mir Masoud@Hajamir31523 April 2026Replying to @SakataGintokiبله...00021