وقتی دوباره دم صب صدای بمبارون تو تهرون اومد بعد مردم مظلوم متوجه میشن فعلا هر چی مداحان میدون دار وفاقی میگن درسته غیر از اون داریم خیانت میکنیم 😕
@user17170853737024 May 2026Replying toوقتی دوباره دم صب صدای بمبارون تو تهرون اومد بعد مردم مظلوم متوجه میشن فعلا هر چی مداحان میدون دار وفاقی میگن درسته غیر از اون داریم خیانت میکنیم 😕
@user1774707277224 May 2026Replying toکودتای سران سه قوه خائناین یعنی همان نفوذ دشمن در مسئولان که الان همه را فساد گسترده گرفته تا ایران پیش کش پشمن شودجام زهر دیگر برای ایران