معلوم نیست اون بالامالا هاچه خبره حقیقت رامیخواهندپنهان کنند. مردم هم همه سرکارندهمه رادارندگیج میکنند. آخرش دشمن به هدفش که چنددستگیه برسه اونوقت راحت همه چیز تحمیل کنه. البته ازنظرمن بیسوادآمریکاواسراییل طبق برنامه خودشان دارندپیش میرنداین ماییم که فریب آنهارومیخوریم وباورکردیم که پیروزشدیم.
