سد طالقان از این هم بیشتر پر شده ولی خبر در صدا و سیما پخش نمیشه .چرا ؟؟؟چون تفکری وجود داره که باید بگه ما هیچی نداریم و همین موضوع بهانه ای باشه تا کاری و خدماتی از سوی دولت برای مردم انجام نگیره .
424 KB
16:11 - 19 June 2026