برای رضای خدا این پستو بازنشر میزنم قربةالله💆🏻♀️؛[نیت کردی بازنشر بزن]
This post was deleted by the post author.
@Zeynab_12328 April 2026Replying to andandچرا عزیز اولداینجا اومدن دایرکت من بعدم با اکانت ایتاشون به من پیام میدادن
@Samanehnnn28 April 2026Replying to andandپس چرا باز اینجا، اینجوری گفتن؟ بهتر بود پی وی حل میکردین مشکل رو بهتون انگ هرزگی زده 🤦🏼♀️خوددانید .
@Zeynab_12328 April 2026Replying to andandعزیزم مشکل منم همین بود فکر میکردم میتونم با یه بلاک از شرش خلاص بشم ولی یه حرفایی میزدن که خدا میدونه منم اول کار خاصی نکردم شروع کردن به بددهنی انگار آقای مشاور سوخته بود
@Yarabalalaminn28 April 2026Replying to and 3 othersمن در حمایت از ایشون میگم از جانب شخص دیگر چون انقدر این ادم پست هست که نباید مستقیم باهاش صحبت کرد تو خودت اول اخرت مشکلحالا مظلوم نمایی میکنی حیوان که دو نفر بگن اره مقصرهاین بازی ها دیگر تموم شده بددهن که خودت بودی حالا مطلوم نمایی میکنی؟بس دیگر خودتو جمع کن.اینجا مدرسه یا خانه خاله نی.