25 May 2026
با اینکه امروز یکی از عزیز ترین ادمای زندگیم برام غریبه شدبه حال خودم کنج خیابون گریه کردم طوری که نای راه رفتن هم نداشتم ولی اون بچه کوچولویی که تو کوچه یهو با مهربونی بهم گفت سلااااام تمام خستگیامو شست و برد میشه گفت شاید تنها جواب سلامی بود که تو زندگیم از ته دلم اومده بود بیرون..
انشالله که یه خیریتی توش بوده.گریه کنید ولی نزارید غصه بمونه تو دلتون
22:58 - 25 May 2026

62 Views


1 Reply

@Nanaa25 May 2026
Replying to
پیر شدیم سید پیر...