میگن مختار از این حرمله پرسید جایی شد دلت برا حسین بسوزهگفت مختار بگم در امانم.. گفت بگی میزنم، نگی هم میزنم، حرمله گفت میگم بسوزی گفت یجا دلم برا حسین سوخت بچه رو گرفته بود زیر عبا میرفت سمت خیمه صدای رباب میومد که میگفت اقا اومدی.. علی منو آوردی بهش آب دادنبرمیگشت سمت ما لشکر بهش میخندیدم #محرم
12:59 - 22 June 2026

5 Reactions
43 Views


1 Reply

Replying to
لعنت خدا بر قوم ضالمین از اذل تا ابد .بر قاتلین اربابم حسین و فرزندان و یارانش لعنت خدا تا ‌ابد